Rejestracja logowanie (4)

Oferta (4)

  • Nie mogę znaleźć produktów, które zamawiałem kiedyś. Czy oferta została pomniejszona?

    Oferta Foto Kserkop nie została pomniejszona, lecz uzupełniona o nowe produkty. Niektóre produkty ze starej strony mogą różnić się nazwami, np. nazwa Exlusive Album nie jest już używana. Natomiast jeśli chcesz zamówić ten typ albumu, można go skonfigurować, odpowiednio dobierając parametry dla fotoalbumu (papier LAB, grubość przekładek 300, itd.) Jeśli nie możesz znaleźć starych produktów na stronie i nie potrafisz ich odbudować w konfiguratorze, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:
                    e-mail: bok@albumfotograficzny.com.pl
                    tel: +48 12 632 16 62

  • Czym różni się fotoksiążka od fotoalbumu?

    Fotoksiążka jest drukowana w technologii HP Indigo, w związku z czym różni się od fotoalbumu dostępnymi papierami, formatami, a także wykończeniem introligatorskim. Produkty te różnią się również pod względem przygotowania plików do druku – należy pamiętać, że fotoalbumy drukowane są z rokładówek, a fotoksiążki z pojedynczych stron, ponieważ w fotoksiążce nie ma przekładek między kartami. 

  • Co to jest album tradycyjny?

    Album tradycyjny służy do wyklejania fotografiami pustych niezadrukowanych stron.
    Blok albumu stanowią puste karty wraz z przekładkami, gotowe do wklejania odbitek. Dostępne są dwa rodzaje bloków stworzonych z kartonów barwionych w masie: czarny lub écru. Przekładki między kolejnymi stronami to fakturowany pergamin, który zabezpiecza fotografię przed palcowaniem i brudzeniem. Minimalna liczba kart w bloku to 20, a maksymalna 70. Więcej w opisach poszczególnych kolekcji albumów tradycyjnych.
    >tel: +48 12 632 16 62

  • Nie znalazłem interesującego mnie papieru. Czy istnieje możliwość sprowadzenia papieru?

    Tak, w niektórych przypadkach istnieje możliwość domówienia papieru na życzenie Klienta. W celu  omówienia szczegółów należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta:
                    e-mail: bok@albumfotograficzny.com.pl
                    tel: +48 12 632 16 62

Przygotowanie plików (6)

  • Czy muszę korzystać z szablonów dostępnych w serwisie Foto Kserkop?

    Można przygotować plik bez używania szablonów, jednak należy zapoznać się wcześniej z instrukcją. Aby uniknąć jednak ewentualnych błędów, zalecamy korzystanie z szablonów przygotowanych specjalnie pod specyfikację danych produktów.

  • W jakim formacie mogę zapisać pliki?

    Przyjmujemy pliki w pdf., jpg., zip., rar. Więcej o poprawnym przygotowaniu plików w zakładce „Jak przygotować pliki?”.

  • Czy mogę korzystać z innych szablonów?

    Nie, Foto Kserkop nie przyjmuje plików przygotowanych według innych szablonów. Zalecamy korzystanie tylko z szablonów dostępnych na stronie Foto Kserkop. Inne mogą nie być zgodne z naszymi normami, a pliki przygotowane według nich mogą zostać odrzucone w trakcie procesu weryfikacji. 

  • Czy spady i marginesy bezpieczeństwa są potrzebne w projekcie?

    Tak. Spady są niezbędnym elementem w projekcie – należy uwzględnić dodatkowy obszar w pliku z wyciągniętą grafiką (jeśli grafika i zdjęcia mają zostać przycięte do krawędzi). Spady oznaczone są w szablonach.
    W plikach należy również uwzględnić margines bezpieczeństwa, co oznacza umieszczenie co najmniej 5 mm od krawędzi formatu netto wszystkich napisów lub innych elementów, jeśli chcemy, aby nie zostały one przypadkowo ścięte. Więcej w Jak przygotować pliki?

  • Czy należy uwzględnić linie cięcia i pasery w projekcie?

    Tak. Niektóre produkty bezwzględnie wymagają umieszczenia paserów, np. na okładkach fotoksiążek. Informacja o konieczności dodania paserów widnieje w szablonach. Linie cięcia nie są wymagane w plikach do wnętrza albumów lub fotoksiążek, jednak zawsze należy pamiętać o spadach. Więcej w Jak przygotować pliki?

  • zy moje zdjęcia będą wyglądały tak jak na monitorze?

    Zarówno na odwzorowanie kolorów w druku, jak i na ich widzenie przez ludzkie oko wpływa wiele czynników. Są to m.in. różne źródła światła, kalibracja monitora, technologia druku, podłoże drukowe, profile kolorystyczne zastosowane w projekcie lub na zdjęciu i wiele innych.
    Na różnicę jakości wpływa również rozdzielczość monitora (72 dpi) – jeśli Twoje zdjęcie ma tę samą rozdzielczość, będzie na monitorze pozornie wyglądać na gładkie, jednak dla wydruku ta jakość nie jest wystarczająca – mogą pojawić się piksele. Dlatego do druku należy stosować rozdzielczość 300 dpi. 

Wgrywanie i weryfikacja plików (5)

  • Co mam zrobić, gdy nie mogę wgrać plików?

    Jeśli występuje problem z wgraniem plików, upewnij się czy spełniają one wymagania co do formatu (jpg., pdf., zip., gif., tiff., rar.). Jeśli wciąż nie możesz wgrać plików, spróbuj przesłać je za pomocą linku lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i poinformuj o problemie:
          e-mail: bok@albumfotograficzny.com.pl
          tel: +48 12 632 16 62

  • Czy moje pliki będą poddawane obróbce?

    Pliki przesłane do zamówień nie są poddawane obróbce. Wyjątek stanowią zdjęcia do odbitek, które przed wydrukiem są profilowane.

  • Moje pliki nie przeszły pozytywnie procesu weryfikacji. Co powinienem zrobić?

    Jeśli Twoje pliki zostały odrzucone, sprawdź komentarz od naszego Zespołu i dowiedz się, gdzie mógł wkraść się błąd. Jeśli masz wątpliwości w kwestii poprawienia plików lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta:
          e-mail: bok@albumfotograficzny.com.pl
          tel: +48 12 632 16 62

  • Moje pliki zostały zaakceptowane. Czy to oznacza, że moje zamówienie jest realizowane?

    Jeśli weryfikacja plików przebiegła pozytywnie, kolejnym krokiem jest dokonanie płatności. Zamówienie zacznie być realizowane w momencie dokonania przez klienta płatności lub wybrania sposobu płatności. W Panelu Klienta w zakładce „Zamówienia” wybierz zamówienie, do którego pliki zostały zaakceptowane, i kliknij w przycisk „Przejdź do płatności”.

  • Moje pliki zostały odrzucone. Jak mogę wgrać nowe pliki?

    Jeśli Twoje pliki zostały odrzucone, dostaniesz maila z informacją i linkiem. Link przekieruje cię na stronę, gdzie będziesz mógł wgrać poprawione pliki do swojego zamówienia. 

Reklamacje (6)

Polityka firmy (3)

Panel Klienta (4)

  • Gdzie mogę pobrać faktury?

    Faktury można pobierać w Panelu Klienta w zakładce „Zamówienia”. Opcja ta jest dostępna po dokonaniu płatności za zamówienie.

  • Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

    Status zamówienia można sprawdzić w Panelu Klienta w zakładce „Zamówienia”. Każde zrealizowane i wysłane zamówienie po 7 dniach przechodzi automatycznie do zakładki „Historia zamówień”.

  • Jak zmienić moje dane?

    Dane osobowe można zmienić lub uzupełnić w Panelu Klienta w zakładce „Moje dane”. W celu polepszenia naszych usług uprzejmie prosimy o uzupełnienie formularza poprawnymi danymi.

  • Jakie warunki muszę spełnić, żeby dołączyć do programu lojalnościowego?

    Aby dołączyć do programu lojalnościowego i otrzymać stały rabat w serwisie Foto Kserkop, należy przesłać dokumenty rejestrowe firmy (wpis do EDG/KRS) na adres: bok@albumfotograficzny.com.pl. Nasz Zespół skontaktuje się z Tobą i zaproponuje Ci dogodne warunki współpracy. 

Składanie zamówień (2)

Konfigurowanie produktu (2)

Koszyk, wysyłka i płatność (3)

Jak długo mogę czekać na rozpatrywanie reklamacji przez Foto Kserkop? (0)